سوشال مدیا مارکتینگ مد و پوشاک

سوشال مدیا مارکتینگ به عنوان یک فضای مجازی بزرگ و جاذب برای مد و پوشاک، یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی در این صنعت شناخته شده است. با اینکه به نظر می‌رسد این صنعت در فضای آنلاین کمتر فعالیت دارد، اما در حقیقت، شرکت‌ها برای جذب مشتریان و افزایش فروش، به فعالیت بیشتر در سوشال مدیا نیاز دارند.

سوشال مدیا مارکتینگ میم استایل

سوشال مدیا مارکتینگ مد و پوشاک چه کمکی به شما میکند؟

این روزها اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و هر مدیر و صاحب کسب ‌و کاری برای ارتقای سطح بازاریابی و تبلیغات خود به منظور جذب مخاطب یا فروش بیشتر از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. همچنین حضور پر قدرت در میان سایر رقبا در این شبکه ها الزامی است و جزو باید های کسب و کار شده است .

در عصر دیجیتال امروزی ، رسانه های اجتماعی برای بازاریابی مد و پوشاک ضروری است. بنابراین ، اگر هر فروشگاه پوشاک نیاز به جذب مشتریان بالقوه داشته باشد، استفاده موثر از رسانه های اجتماعی یک موهبت مطلق است.

فروشگاه های پوشاک و رسانه های اجتماعی، وقتی با هم ترکیب شوند، یک ترکیب قدرتمند ایجاد می کنند. امروزه، شبکه‌های اجتماعی ابزاری ضروری برای ایجاد پایه‌ای برای ارتباط مثبت بین فروشگاه های پوشاک و مشتریان از طریق ارتباطات شخصی‌شده هستند. به‌علاوه، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی دقیقاً هدف‌مند نیز می‌توانند به دسترسی به بیماران کمک کنند.

با وجود بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس، سخت است که بدانید کدام یک برای شما مناسب است، و حتی سخت‌تر است که معنی‌دارترین پست‌ها و محتواها را برای جذب مخاطب و رشد فروشگاه پوشاک خود منتشر کنید.

برای اینکه رسانه‌های اجتماعی واقعاً مؤثر باشند، تلاش‌های شما باید کمتر بر روی ایجاد درآمد متمرکز شوند و بیشتر بر تعامل با مخاطبان هدف خود در طولانی‌مدت متمرکز شوند. شما سعی نمی کنید چیزی به آن ها بفروشید. در عوض، شما در یک سطح با آن ها صحبت می کنید تا یک رابطه و اعتماد ایجاد کنید.

سوشال مدیا راه ورود شما به ذهن نسل جدید است

خدمات سوشال مدیا مارکتینگ مد و پوشاک

مدیریت سوشال مدیا

مدیریت سوشال مدیا در حوزه مد و پوشاک، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند، نظرات آن‌ها را دریافت کنند و برای پاسخ به نیازهای مختلفشان اقداماتی انجام دهند.

تولید محتوای سوشال مدیا

تولید محتوای سوشال مدیا در حوزه پوشاک و استایل، به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی، می‌تواند به برند سازی، افزایش رقابت‌پذیری، جذب مخاطب و افزایش فروش محصولات کمک کند.

ویدیو مارکتینگ مد و فشن

ویدیو مارکتینگ در حوزه مد و پوشاک، به دلیل نمایش بصری و زیبایی دنیای مد و فشن، می‌تواند با استفاده از رنگ ها، الهام بخشی های دیزاین، جزئیات و استایل های خاص راحتی برند را متحول کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ فشن

یکی از مزیت‌های خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ در حوزه مد و پوشاک، دسترسی به بازار هدف مورد نظر و افزایش شناخت برند است که به عنوان یک راهکار جذب مشتری به سمت برند ارائه شده است.

طراحی استوری

مزیت خدمات طراحی استوری در حوزه پوشاک و استایل تشکیل داستان های جذاب و برجسته از محصولات و برندهای مختلف می باشد که باعث ایجاد ارتباط پایدار و افزایش فروش می شود.

داستان سرایی

خدمات داستان سرایی سوشال مارکتینگ در حوزه مد و پوشاک، باعث ایجاد ارتباط و ارزش برای مشتریان از طریق داستان‌های جذاب و خلاقانه است که می‌تواند باعث افزایش درصد تبدیل مشتریان شود.

ارتباط آنلاین

یکی از مزیت‌های ارتباط آنلاین با مشتریان در سوشال مارکتینگ حوزه مد و استایل، فراهم کردن فرصت برای ایجاد ارتباط شخصی و افزایش اعتماد مشتری به برند و محصولات آن است.

اعتماد سازی

سوشال مارکتینگ در حوزه پوشاک و استایل باعث افزایش قابلیت اعتماد و رضایت مشتریان از برند، محصول یا خدمات ارائه شده است که باعث افزایش فروش و دست یابی به بازارهای جدید می‌شود.

سوشال مدیا مارکتینگ چه منافعی برای شما ایجاد میکند؟

افزایش تعامل و مشارکت مشتریان

از طریق سوشال مدیا، شرکت‌های فشن و استایل افزایش تعامل و مشارکت مشتریان را تجربه می‌کنند که می‌تواند به بهبود روابط با مشتریان، افزایش تفاعل با آن‌ها و افزایش اعتماد به برند منجر شود. مشتریان با استفاده از سوشال مدیا می‌توانند تجربیات خود را با سایر مشتریان به اشتراک بگذارند، نظر خود را درباره محصولات صراحتا بیان کرده و نظرات و پیشنهاد‌های دیگران را بررسی کنند.

ایجاد شناخت برند

از طریق جذب افرادی که به فشن و پوشاک علاقه‌مند هستند، برندها می‌توانند بازار خود را گسترش دهند و محصولات جدید را به مشتریان کهنه خود و همچنین مشتریان جدید معرفی کنند. این روش همچنین به برند اجازه می‌دهد تا از تحلیل داده‌های سوشال مدیا به عنوان یک ابزار برای بهبود جهت‌گیری تبلیغات و بهبود بهترین روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی استفاده کند.

ادمین و پشتیبانی اختصاصی

در دنیای پوشاک، ارتباط مستقیم با مشتریان بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از ادمین و پشتیبانی اختصاصی از طریق سوشال مدیا مارکتینگ پوشاک و استایل، می توانید به راحتی ارتباط مستقیم با مشتریان خود برقرار کنید. این باعث می شود تا مشتریان به راحتی با شما در ارتباط باشند، سوالات خود را مطرح کنند و نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند. بنابراین، شما می توانید از نظرات و بازخورد مشتریان خود برای بهبود بازاریابی، بهبود محصولات و بهبود روابط با مشتریان استفاده کنید.

بدون قرارداد های بلند مدت

با توجه به محیط پویای بازاریابی دیجیتال، تغییر موضوع، استراتژی و شیوه کاربری شبکه‌های اجتماعی برای برندها اتفاق می‌افتد. بدون ثبت قرارداد بلندمدت، برندها می‌توانند به‌سرعت به تغییرات بپردازند و در صورت لزوم، با همان سرعت همکاری‌هایشان را با تعدادی از سفارش‌دهندگان پایه و فعلی به‌پایان برسانند. این امکان به برندها اجازه می‌دهد که آن‌ها را به چالش کشیده و با توجه به نیازهای مختلف بازار، برای آن‌ها بهترین استراتژی‌ها را ارائه دهند.

دسترسی به نیرو های متخصص

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربرد شبکه های اجتماعی در بین جامعه، بسیاری از برندهای فشن و پوشاک برای جذب مشتریان جدید و نگه داشتن مشتریان فعلی، به نیازمندی به نیروی متخصص در زمینه سوشال مدیا مارکتینگ شدند. شرکت هایی که به برندینگ و تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی توجه کافی را نمی‌کنند، به شدت می توانند در رقابت با کسب و کارهای دیگر محروم شوند.

جلوگیری از اتلاف زمان

با استفاده از نیروهای متخصص، شرکت‌ها به راحتی می‌توانند اطلاعات لازم برای بالا بردن شناخت برند و فروش محصولات خود را از منابع مختلف جمع آوری کنند. این کار، دسترسی سریع تر به اطلاعات جدید از رقبا را ممکن می‌سازد و باعث می‌شود که شرکت‌ها به سرعت بر روی تغییرات بازار واکنش نشان داده و بتوانند با استفاده بهینه از زمان خود، خدمات و محصول های مناسبی به مشتریان خود ارائه کنند.

بسته های خدماتی

بسته های خدماتی طراحی وب سایت فروشگاهی مد و پوشاک

اقتصادی

ماهانه / 1 ساله با تخفیف ویژه
  • آنالیز اولیه کسب و کار
  • ارائه تقویم محتوایی
  • طراحی تمپلیت گرافیکی انحصاری
  • طراحی ۱۴ پست
  • طراحی ۳۰ استوری
  • تولید ۱ ویدئو مونتاژ
  • تولید کپشن تعاملی
  • استراتژی هشتگ گذاری
  • ارائه ی گزارش ماهانه
  • مشاوره ی امور تبلیغاتی
  • ۱ جلسه مشاوره تخصص محور با دکتر تاروردی
به صرفه ترین

پیشرفته

ماهانه / 1 ساله با تخفیف ویژه
  • آنالیز پیشرفته کسب و کار
  • ارائه تقویم محتوایی
  • طراحی تمپلیت گرافیکی انحصاری
  • طراحی ۲۰ پست
  • طراحی ۵۰ استوری
  • تولید ۱ ویدئو مونتاژ
  • تولید ۲ ریلز
  • تولید کپشن تعاملی
  • استراتژی هشتگ گذاری
  • ارائه ی گزارش ماهانه
  • مشاوره ی امور تبلیغاتی
  • ۳ جلسه مشاوره تخصص محور با دکتر تاروردی
پربازده ترین

حرفه ای

ماهانه / 1 ساله با تخفیف ویژه
  • آنالیز حرفه ای کسب و کار
  • ارائه تقویم محتوایی
  • طراحی تمپلیت گرافیکی انحصاری
  • طراحی ۲۴ پست
  • طراحی ۹۰ استوری
  • تولید ۲ ویدئو مونتاژ
  • تولید ۴ ریلز
  • تولید کپشن تعاملی
  • استراتژی هشتگ گذاری
  • ارائه ی گزارش ماهانه
  • مشاوره ی امور تبلیغاتی
  • ۴ جلسه مشاوره تخصص محور با دکتر تاروردی

سوالات متداول سوشال مدیا مارکتینگ مد و پوشاک

بازاریابی از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به کاربران شما این امکان را می‌دهند که از طریق محتوای تولید شده برای شما  با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر درگیر شوند. این بستر ها در ابتدا برای شبکه های اجتماعی ایجاد شدند، اما از آن زمان، رسانه های اجتماعی به یک رویکرد بازاریابی محبوب تبدیل شده اند. کسب و کارها اغلب از رسانه های اجتماعی برای نمایش محصولات و خدمات، ارتباط با مشتریان فعلی یا بالقوه و افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند.

این موضوع به شدت به برند شما و مکانی که کسب و کار دارید بستگی دارد. با این حال، یکی از چیزهایی که همیشه می گوییم این است که برندها اغلب حضور در سوشال مدیا را جدی نمیگیرند و مدت زمان لازم برای ایجاد یک کمپین بازاریابی رسانه اجتماعی موفق را دست کم می گیرند. تیم ما چندین ساعت در هفته را برای ایجاد و تولید محتوای گرافیکی، نوشتن محتواها ، تعامل با سایر برندها و ماندن در بالای جدیدترین نتایج برای شما اختصاص می دهد تا شما زمان خود را برای امور دیگر ذخیره کنید.

در حالی که حضور در رسانه های اجتماعی برای همه کسب و کار های حوزه مد و پوشاک بسیار مهم است، اما هر کدام نیازها و استراتژی های رسانه های اجتماعی متفاوتی خواهند داشت. برای برخی، فیسبوک بهترین پلتفرم برای انتخاب خواهد بود، در حالی که اینستاگرام ممکن است برای برخی دیگر بهتر باشد. همچنین برای برخی تلگرام و یا یوتیوب که برای تعیین اینکه کدام پلتفرم برای کسب و کار شما بهترین است، ابتدا باید مخاطبان هدف و اهداف رسانه های اجتماعی خود را با همدیگر تعیین کنیم.

با توجه به رویکرد متفاوت افراد ما برای تولید محتوا و انتشار آن کاملا انعطاف پذیر هستیم و با شما و مشورت شما بهترین گزینه را انتخاب میکنیم که بهتر است انتشار محتوا به عهده ی شما باشد یا خود تیم میم استایل که شما این موضوع را هم از دغدغه های خود خارج کنید.

بله ، شما بهتر است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و نیازخود را مطرح کنید تا بهترین مشاوره ها را دریافت کنید.

"برند شدن در پوشاک با فنش برندینگ امکان پذیر است..."

مقالات تخصصی سوشال مدیا مارکتینگ مد و پوشاک

هر آن چیزی که باید درباره ی جشواره مد و لباس فجر بدانید!

هر آن چیزی که باید درباره ی جشواره مد و لباس فجر بدانید!

جشواره مد و لباس فجر ، به عنوان بزرگ ترین رویداد تخصصی در عرصه مد و لباس ایران، هرساله در بهمن ماه به مناسبت سالگرد …

ادامه مطلب ←
6 مرحله ی طلایی در چگونه وارد صنعت مدلینگ شویم؟

6 مرحله ی طلایی در چگونه وارد صنعت مدلینگ شویم؟

چگونه وارد صنعت مدلینگ شویم؟ سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از علاقمندان به صنعت مدلینگ را درگیر کرده باشد. صنعت مدلینگ جذاب و پرزرق …

ادامه مطلب ←
آموزش طراحی لباس مردانه ، گامی به سوی خلاقیت و نوآوری

آموزش طراحی لباس مردانه ، گامی به سوی خلاقیت و نوآوری

آموزش طراحی لباس مردانه دریچه‌ ای به سوی دنیای پرهیجان مد و فشن گشوده است. در این مسیر، شما نه تنها خلاقیت خود را پرورش …

ادامه مطلب ←
هنر عکاسی در قرن بیستم ،  سفری از ثبت واقعیت تا خلاقیت

هنر عکاسی در قرن بیستم ،  سفری از ثبت واقعیت تا خلاقیت

هنر عکاسی در قرن بیستم ، شاهد دگرگونی ها و نوآوری های بی شماری را در صنعت عکسبرداری بود. عکاسی ، هنری وسیع و جذاب …

ادامه مطلب ←
سبک های مختلف لباس که در دوره های مختلف رایج بود.

سبک های مختلف لباس که در دوره های مختلف رایج بود.

سبک های مختلف لباس باعث شده است تا دنیای مد و لباس پر از تنوع و رنگ باشد و سبک های مختلفی را شامل شود. …

ادامه مطلب ←

طراحان مد ، فرآیند هنری کوکو شانل

طراحان مد ، هنرمندانی خلاق و نوآور هستند که با استفاده از مهارت های هنری و فنی خود ، لباس ، اکسسوری و سایر اقلام …

ادامه مطلب ←
اسکرول به بالا
فرم سوشال مدیا مارکتینگ

فرم ثبت درخواست

لطفا برای ثبت درخواست، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پروپوزال

دانلود پروپوزال میم استایل

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.