چرا میم استایل؟

طی سال های گذشته افتخار داشتیم تا در پروژه های مختلف با افراد صاحب نام و برندهای معتبر همکاری داشته  و رشد مناسبی برایشان رقم بزنیم .

ما معتقدیم اعتبار و ارزش مجموعه ی ما ، رعایت اصول و اخلاق حرفه ای در کسب و کارها بوده است این موضوع را با محرمانه نگاه داشتن نام و حریم شخصی و حقوقی افراد ، به خصوص خانواده بزرگ فشن و پوشاک و برند های بزرگ که به ما اعتماد کرده اند اثبات نموده ایم و سعی مان بر این است که با صداقت ، شرافت و تعهد به دوستان جدید در جهت اعتماد سازی سایر عزیزان گام برداریم .

لذا با کسب رضایت از عزیزانی که اجازه انتشار نام شان را به ما داده اند صرفا جهت آشنایی شما با برخی همکاری های ما در سالهای گذشته در برخی از صفحات سایت و پروپوزال آورده ایم ، همینطور جهت حفظ اعتماد شما تولید کنندگان محترم در صورت همکاری با شما، نام شما نیز همواره محرمانه خواهد ماند .

ممتاز

ممتاز بودن یک فرد از منظر میم استایل یعنی شما فردی هستید که اهداف تان مشخص هست و به خوبی میدانید که چه افراد و ابزارهایی مناسب هستند تا در مسیر اهدافتان شما را به سمت موفقیت برسانند و به این ترتیب ستون اول میم شدن در شما وجود دارد.

یاری رسان

یاری رسانی به تعریف میم استایل یعنی شما صفات همدلی و همدردی را در خود نهادینه کرده اید و اگر اقدامی یا عملی انجامی میدهید با نیت خیر برای افراد رقم خورده است. به این ترتیب ستون دوم فلسفه ی میم شدن در شما وجود خواهد داشت.

ماندگار

ماندگاری هر فرد یا شرکت به تجربیاتی که برای افراد خلق میکند بستگی دارد و از این رو باید اثری که در ذهن افراد خلق میکنیم را مدیریت کنیم. از منظر میم استایل، میم آخر تکمیل کننده ی یک فرد میم است زیرا اسم برند در ذهن افراد حک میشود و به سادگی قابل جایگزینی نخواهد بود.

18

دلیل برای اینکه میم استایل بهترین انتخاب شما خواهد بود:

کدام پرسش درست است؟

با چند برند همچنان همکاری داشته ایم؟
یا
با چند برند همچنان همکاری داریم و چند سال از مدت همکاری مان گذشته است؟

ما به شما کمک می کنیم تا سریعتر به اهداف تجاری دلخواه خود برسید زیرا درک می کنیم:
برخی از همکاران میم استایل
ایــده ما برای آغاز راه چیست؟

ما معتقدیم به جای افتادن در دام ” تله‌ی ایده‌های بلندمدت ” باید در ” کوتاه مدت ” به ” نتایج درخشان ” رسید. این کار با چابکی و یک برنامه استراتژیک، امکان پذیر است که جلوی آزمون و خطاهای پرهزینه و وقت‌گیر را بگیریم.

مرحله ۱

به سایت میم استایل وارد شوید

مرحله ۲

فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

مرحله 3

کارشناسان ما با آنالیز کسب و کار شما برای رفع نیاز هایتان برنامه ریزی می کنند.

مرحله 4

یک Action Plan شفاف را اجرا می‌کنیم و گام به گام با همراهی یکدیگر به پیش میرویم.

مرحله 5

در کنار یک دیگر کسب و کار شما را به تعالی میرسانیم

برخی برند هایی که با کنار هم نفس کشیدیم

شما هم با میم استایل همراه شوید

اکنون که رویکرد استراتژیک ما را درک کرده اید، می توانید نحوه ایجاد بهترین برنامه بازاریابی که برای دستیابی به اهداف خود به آن نیاز دارید را با ثبت اطلاعات خود در فرم تماس دریافت کنید.

فرم تماس

اسکرول به بالا
پروپوزال

دانلود پروپوزال میم استایل

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.