هلدینگ مــیـــم
هلدینگ «میم» از سال ۱۳۹۰ به همت و تلاش جناب آقای دکتر میلاد تاروردی بنیانگذاری شد .
در طی این سال ها افتخار همراهی بیش از ۴۶ برند موفق سرزمین مان را در مجموعه ی تبلیغاتی میم داشته ایم . آژانس دیجیتال برندینگ میم استایل با هدف همراهی و رشد مراکز مد و پوشاک شکل گرفته است ، تمام تلاش ما در این مجموعه استفاده از به روز ترین روش های نوین مدیریتی و سیستم سازی تمامی فرآیندها به صورت آنلاین است که در کسب و کارهای حوزه پوشاک باعث رونق بیشتر خواهد شد. بسیار خرسندیم که طی این سال ها با تلاش خود توانسته ایم با اولویت قرار دادن مزون ها و تولید کنندگان عزیز پوشاک و البسه از رضایتمندی حداکثری آنها برخوردار باشیم . رضایتمندی جامعه تولید کنندگان حوزه پوشاک همواره انگیزه بخش ارتقا کیفیت خدمات ما در طول این دوران بوده است .
- دکتر میلاد تاروردی بنیانگذار هلدینگ میم :
- فارغ التحصیل دکتری تحول دیجیتال (Digital Transformation)
- فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی
- فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
- فارغ التحصیل دوره ی کارگردانی و فیلمسازی از انجمن سینمای جوان ایران
- مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ ، MBA و DBA بیش از 10000 ساعت
- مشاور دیجیتال برندینگ 26 برند ایرانی
- مشاور دیجیتال مارکتینگ 23 کسب و کار ایرانی
- مشاور پرسنال برندینگ 15 پزشک و دندانپزشک مطرح کشور
- مشاور 6 نفر از هنرمندان سینما و تئاتر کشور


ابتدا شما باید به هدفتان برسید.
بیانیه میم استایل
در "میم استایل " ما میدانیم که شما فردی هستید که میخواهید نامی برند و ماندگار داشته باشید ، همچنین متفاوت ، حرفه ای ، به روز و مسلط به تمامی امور در کسب و کارتان باشید مضاف بر اینکه کیفیت ، ظرافت و دقت در انجام امور برای شما اهمیت دارد .
برای این کار لازم دارید تا یک راهنمای جامع و مشاور حرفه ای (آفلاین یا آنلاین) که به تمامی موضوعات کسب و کار اشراف دارد داشته باشید که هر زمان نیاز بود در دسترس باشد.
اما مشکل اینجاست که موارد زیادی از جمله منابع مالی ، نیروهای انسانی ، روش های سنتی مدیریتی و بازاریابی ، فرآیندها و ساختارهای ناکارآمد و همچنین عدم تخصص فردی و زمان محدود شما باعث میشود احساس کنید رشد شما به سختی امکان پذیر است و یا افراد کمتری حاضر به دریافت خدمات از شما هستند یا به دلیل تعداد رقبای زیاد ، رشد سریع شما امکان پذیر نیست و یا اینکه مدیریت تولیدی پوشاک یا مزون امری است تجربی و ذاتی که برخی این مهارت ها را دارند ، در صورتی که اینطور نیست.
ما باور داریم در زمان حال با توجه به رشد تکنولوژی و پیشرفت علوم در تمام رشته ها ، افراد همزمان نمیتوانند در چندین موضوع متخصص شوند و به دلیل پراکندگی و گستردگی علوم مدیریتی کسب و کار در عصر حاضر این فرصت وجود ندارد تا جامعه ی مد و پوشاک از علوم نوین مدیریتی کسب و کار اطلاع داشته باشند...
ما متوجه هستیم و درک میکنیم که یک مزون ، فروشگاه و یا یک تولیدی لباس از چه دغدغه ها و مشکلاتی رنج میبرد همچنین میدانیم چه فشارهای مالی و روانی را هر روزه برای مدیریت بهتر ، برای رشد اندک خود و یا برای حفظ جایگاه فعلی و وضعیت موجود به دوش میکشد.
به همین خاطر است که ما به پشتوانه ی دانش به روز متخصصین کسب و کار و تجربه ی افرادی که همراهی مان کردند توانستیم با تحقیق و بررسی های گسترده در زمینه ی مزون ها و تولیدی های پوشاک ، مشکلات و عارضه های مدیریتی در کسب و کار ایشان را بررسی کنیم و برای هر کدام از مشکلات راهکارهای متناسب ، بهینه و مطمئن را ارائه کنیم .
این موارد را در مجموعه ی میم استایل در قالب خدمات متنوع و تخصصی دسته بندی کردیم تا بتوانیم برای اولین بار به صورت تخصصی این خلا و کمبود مهم را در جامعه ی مد و پوشاک پوشش دهیم.
به این ترتیب از فراموش شدن نام شما در ذهن مخاطبان و از سیر نزولی تعداد مشتریان جلوگیری می کنید و راهی نو برای ماندگار شدن شما در اذهان عمومی و رشد چشمگیر برند شما آغاز می شود.
اعتبارات و افتخارات میم
- برگزار کننده 19 دوره همایش کسب و کار حرفه ای در ایران
- بازدید و مشاوره ی گروهی و انفرادی از کسب و کارها بالغ بر 8000 نفر/ساعت
- عضو هیات علمی رسمی مدرسه کسب و کار ماهان
- مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ مدرسه کسب و کار ویژگان اهواز
- عضو ارشد دیجیتال مارکتینگ پارک علم و فناوری مدرس
- دارای مدرک رسمی متخصص دیجیتال مارکتینگ از AMA استرالیا
- دارای مدرک رسمی دیجیتال مارکتینگ از دانشگاه MPT اتریش
- همکار رسمی گوگل در ایران به عنوان آژانس تبلیغاتی
- دارای نشان رسمی تحلیل گر دیجیتال مارکتینگ از CERTI PROF
- دارای نشان تحلیل گر تکنیکال سئو از سایت MOZ
- دارای نشان تحلیل گر محتوای سئو از سایت WOORANK
- دارای مدرک رسمی تحلیل گر دیجیتال مارکتینگ از گوگل
- دارای نشان برتر مشاور ارشد دیجیتال مارکتینگ

