نمونه کار های مــیـــم استایل

ما معتقدیم که حفظ حریم شخصی و حقوقی افراد همچنین نام کسانی که به ما اعتماد کرده‌اند اعتبار و ارزش ما را رقم میزند. بنا به قراردادهای حقوقی فیمابین ما با برند ها و همچنین رعایت اخلاق حرفه ای در کسب و کارمان از اعلام نام و معرفی افراد به خصوص فعالین حوزه مد و پوشاک و همچنین برند های تجاری بزرگ برای جلب اعتماد سایرین جلوگیری کرده ایم و سعی بر این داریم که با صداقت و تعهد خود در جهت اعتماد‌سازی سایر عزیزان گام برداریم.
در این جا نیز صرفا برای آشنایی شما ، برخی از همکاری های خود را با برخی از برند ها آورده ایم که با کسب رضایت از آنها بوده و با محبتی که به ما داشته اند اجازه ی انتشار به ما داده اند. همچنین این موضوع میان ما محرمانه خواهد ماند و در صورت همکاری با کسب اجازه از شما نام برند شما را منتشر خواهیم کرد تا اعتبار شما نیز حفظ شود .
در نمونه های زیر سعی بر این شده شما تنوعی از قالب های مختلف طراحی را مشاهده کنید و با سبک های اجرایی تیم ما آشنا شوید ، نمونه های آورده شده ممکن است در زمینه ی کسب و کار شما مرتبط نباشند و یا مورد پسند شما نباشند قابل ذکر است که اولویت ما همیشه برآورده کردن انتظار و سلیقه ی صاحب کسب و کار بوده و آنچه میبینید دقیقا نظرات و سلیقه ی صاحبین برند ها است و تیم ما قابلیت اجرای هر آنچه شما در نظر داشته باشید را خواهد داشت .

تصویر برداری مد و پوشاک
اسکرول به بالا
پروپوزال

دانلود پروپوزال میم استایل

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.